به پایگاه خبری و تفریحی شهرستان نکا خوش آمدید.این پایگاه در سال 1399 کار خود را آغاز کرده و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. شما همشهریان عزیز میتوانید ما را در این امر یاری نمایید .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خبرنگار شوید

شما براحتی میتوانید خبرنگار افتخاری سایت ما شوید . کافیست خبر های جدید از شهرستان را از طریق فرم زیر برایمان ارسال نمایید تا با نام شما در سایت درج شود

0
جمعیت شهرستان نکا
مرتضی رمضانی فرماندار نکا

فرماندار

مرتضی رمضانی

بخشدار نکا

بخشدار

ابراهیم طاهری

موسی خلیلی شهردار نکا

شهردار

موسی خلیلی

امام جمعه نکا

امام جمعه

محمدصادق لائینی

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باحمایت مستقیم حضرت امام خمینی (ره)به بار نشسته است و با تلاش و همت شخصیت های فرهیخته و با مساعدت بزرگانی چون مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و آیت ا.. هاشمی رفسنجانی ودیگر دلسوزان آموزش عالی ،توانست جایگاهی شایسته و درخور توجه در نظام آموزش عالی بدست آورد .

 

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

 

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا یکی از واحدهای دانشگاهی در استان مازندران است که از مرداد ماه ۱۳۸۱ با پیگیری مردم فرهنگ دوست و مسئولین دلسوز شهرستان نکا رسما راه اندازی شد.در حال حاضر این واحد در یک مجتمع دانشگاهی با ساختمان آموزشی با وسعتی تقریبا ۵۰۰۰ متر مربع با امکانات مناسب آمفی تئاتر،نمازخانه، سایت،کارگاه و آزمایشگاه، کتابخانه، اطاق سمعی بصری، سلف سرویس و ساختمان اداری با تقریبا ۳۷۰۰متر مربع و سالن ورزشی تقریبا ۲۰۰۰ متر مربع و مسجد دانشگاه تقریبا ۶۰۰ متر مربع و با بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در۵۳ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ارشد (تحقیقات آموزشی )مشغول به تحصیل می باشند و تاکنون حدود ۳۰۰۰ نفر از این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند.

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

 

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

از برنامه های پیش بینی شده دانشگاه افزایش کیفیت آموزشی و حرکت در مسیر تولیدات علمی و محصولات دانش بنیان با هدف توسعه کارآفرینی در منطقه می‌باشد.

 

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

 

دانشگاه آزاد شهرستان نکا

اطلاعات تماس

کیلومتر ۶ جاده نکا به بهشهر روبروی روستای کلت
۰۱۱ ۳۴۷۷ ۵۴۴۲
۰۱۱ ۳۴۷۷ ۵۴۴۳
info@iauneka.ac.ir
دانشگاه آزاد شهرستان نکا
دانشگاه آزاد شهرستان نکا
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب تصادفی

ثبت مشخصات روستا

شما میتوانید اطلاعات و عکس های روستای خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا در سایت درج گردد